ГоловнаБлог

ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ
ПРО НАДАННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ, КОНСУЛЬТАЦІЙНИХ ТА ОСВІТНІХ ПОСЛУГ

оновлено 1 вересня 2025 р.

Фізична особа-підприємець Дем'янюк Наталія Василівна (надалі – Виконавець), яка діє на підставі виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань № 2010350000000765067 від 18.04.2025 року, з однієї сторони, пропонує будь-якій фізичні особі або суб'єкту підприємницької діяльності (надалі – Замовник), з іншої сторони, укласти цей договір про надання послуг.

Ця оферта є публічною, згідно зі ст. ст. 633, 641 Цивільного кодексу України. Її акцепт (прийняття) здійснюється Замовником шляхом оплати послуг будь-яким способом, що вважається укладенням договору, відповідно до ст. 642 ЦКУ. Продовження використання послуг Виконавця означає повне та безумовне прийняття умов цього Договору.

1. Терміни та визначення

1.1. Послуги – діяльність Виконавця з надання Замовникові консультаційних, психологічних, освітніх (організація та проведення тренінгів, семінарів, лекцій з психологічних тем) та інших аналогічних послуг, що є предметом діяльності Виконавця, і пропонуються для надання невизначеному колу осіб. Послуги Виконавця, що надаються відповідно до його зареєстрованих КВЕД, не є медичними послугами, носять консультаційний характер і не вимагають від Виконавця отримання ліцензії.

1.2. Замовник – будь-яка фізична особа, що має цивільну правоздатність та повну цивільну дієздатність; та/або суб'єкт господарювання, зареєстрований у визначеному законодавством порядку, що бажає отримати визначені цим Договором Послуги.

1.3. Виконавець – фізична особа-підприємець Дем'янюк Наталія Василівна, яка надає Замовнику послуги, визначені п.1.1. даного Договору, та здійснює свою діяльність згідно вимог законодавства України.

1.4. Сеанс – офлайн або он-лайн зустріч Виконавця із Замовником, обмежена домовленим часом, що відбувається у форматі довірливого професійного спілкування між двома особами, без присутності сторонніх осіб, в рамках етичних та професійних стандартів психологічного консультування. У ході Сеансу Виконавець надає Замовнику психологічну допомогу у дослідженні та усвідомленні власних переживань, думок і поведінкових моделей із застосуванням професійних психологічних методів та технік.

2. Предмет договору

2.1. Виконавець зобов'язується надавати Замовнику передбачені даним Договором послуги відповідно до запиту Замовника, а Замовник зобов'язується своєчасно їх оплачувати.

2.2. Послуги надаються відповідно до чинного законодавства України, та згідно з етичними кодексами Української спілки психотерапевтів (редакція 2012 р.) та ГО "ІРСГП". Під послугами в межах цього договору розглядається професійна діяльність, що включає аналіз й обговорення думок, почуттів, поведінки Замовника; підтримка Замовника у розпізнаванні внутрішніх ресурсів; спільне дослідження психологічних потреб, проблем, життєвих обставин; застосування психологічних методів і технік в межах компетенції Виконавця. Метою Консультації є сприяння підвищенню рівня саморефлексії та психологічної обізнаності Замовника, що може полегшити прийняття ним рішень та розвиток адаптивних способів реагування на життєві ситуації.

3. Особливості надання послуг

3.1. Послуги, надаються Виконавцем офлайн або через мережу Інтернет, в тому числі з використанням додатків-месенджерів (Zoom, Google Meet, або інших домовлених усно та/або письмово).

3.2. При наданні послуг через мережу Інтернет, підключення до мережі Інтернет та забезпечення надійності з'єднання, швидкості передачі даних тощо, здійснюється Замовником самостійно. Час затримки початку Сеансу, що стався з вини Замовника, не компенсується.

3.3. Замовник розуміє, що ефективність Консультацій значною мірою залежить від відкритості та достовірності наданої ним інформації. Якщо Замовник систематично утримується від надання суттєвих відомостей або приховує їх, Виконавець може дійти висновку про неможливість продовження роботи та завершити консультаційний процес. У такому випадку сплачені кошти не підлягають поверненню.

3.4. Замовник поінформований, що Консультація не гарантує автоматичних змін у його житті чи психоемоційному стані. Отримані знання та досвід Замовник використовує самостійно, на власний розсуд, відповідно до його власних планів і бажань, активності або пасивності.

3.5. Тип і форма Консультації спочатку вибирається на розсуд Замовника, але для підвищення ефективності консультування конкретного Замовника з конкретної тематики може бути перевизначена Виконавцем.

3.6. Виконавець має право відмовити у наданні послуг, якщо запит Замовника виходить за межі сфери застосування психологічного консультування та/або за межі компетенцій Виконавця. У такому випадку може бути рекомендовано альтернативний варіант допомоги.

3.7. Виконавець не несе відповідальність за неможливість участі Замовника в Консультації та/або лекції/тренінгу чи іншій освітній послузі, яка виникла з причин, незалежних від Виконавця. Якщо Замовник не був присутній під час надання послуги, про що попередньо (за 24 години) не повідомив Виконавця, оплата не повертається.

3.8. Послуги вважаються наданими Виконавцем Замовнику в повному обсязі, належної якості, у відповідності до вимог Замовника, якщо протягом 3-х календарних днів з дня оплати Замовником послуг, останній письмово не заявив про інше.

4. Конфіденційність

4.1. Будь-яка інформація, отримана Сторонами у зв'язку з виконанням цього Договору, включаючи дані, отримані однією Стороною від іншої, вважається конфіденційною та охороняється відповідно до чинного законодавства України.

4.2. Жодні відомості щодо факту звернення Замовника, змісту Консультацій, а також дані, що дозволяють прямо чи опосередковано ідентифікувати Замовника, не можуть передаватися третім особам без попередньої письмової згоди Замовника, за винятком випадків:

  • 4.2.1. коли існує реальна чи потенційна загроза життю або здоров'ю Замовника, Виконавця чи третіх осіб;
  • 4.2.2. коли розкриття інформації є обов'язковим на підставі рішення суду або належним чином оформленого та обґрунтованого запиту правоохоронних чи інших уповноважених державних органів.

4.3. У разі зміни Замовником контактних даних (електронної пошти, телефону, ім'я користувача тощо), він зобов'язаний повідомити про це Виконавця в найкоротший можливий строк, шляхом надсилання відповідного повідомлення із зазначенням старих та нових даних.

4.4. Замовник несе особисту відповідальність за збереження доступу до власних електронних поштових скриньок, месенджерів та інших засобів зв'язку, а також зобов'язується не розголошувати контактні дані Виконавця без його згоди.

4.5. Інформація про Замовника, отримана Виконавцем у процесі надання послуг, охороняється на умовах, аналогічних до збереження лікарської таємниці. Використання такої інформації допускається лише з метою надання послуг або в процесі професійної супервізії чи інтервізії, на умовах конфіденційності та виключно в деперсоніфікованому вигляді, без розкриття ідентифікаційних даних Замовника.

4.6. У разі, якщо Замовник має додаткові вимоги щодо режиму конфіденційності, Сторони можуть узгодити окремі умови шляхом письмової або усної домовленості.

4.7. У випадку, коли під час Консультації виникають теми, які будь-яка зі Сторін може сприймати як етично чи морально неоднозначні, Сторони домовляються заздалегідь позначати початок такого обговорення. Усі висловлювання, зроблені в цьому контексті, розглядаються як особисті та ситуативні думки, що не ототожнюються з позицією, рекомендацією чи намірами Сторін.

5. Умови оплати наданих послуг

5.1. Вартість послуг сплачується Замовником на умовах 100% передоплати, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, якщо Сторонами не було домовлено про інше.

5.2. Акцептом цього Договору вважається здійснення Замовником оплати. Оплата означає, що Замовник ознайомився з вартістю, тривалістю, умовами проведення Сеансу та змістом цього Договору в повному обсязі.

5.3. Послуга вважається оплаченою з моменту зарахування коштів на поточний рахунок Виконавця.

5.4. Замовник самостійно несе відповідальність за правильність здійснення ним платежів.

6. Строк дії договору

6.1. Договір набирає чинності з моменту його акцепту, згідно з п. 5.2. цього Договору, та діє до повного виконання зобов'язань Сторонами.

6.2. Договір може бути розірваний у таких випадках:

  • 6.2.1. З ініціативи Замовника. При цьому Замовник повинен сповістити Виконавця за допомогою електронної пошти/телефонного зв'язку, не менш як за 24 (двадцять чотири) години до призначеної зустрічі за графіком Консультацій. У разі неповідомлення Замовником Виконавця у термін, зазначений вище, – послуга вважається наданою, а оплата Замовнику не повертається.
  • 6.2.2. З ініціативи Виконавця. При цьому Виконавець повинен письмово або за телефоном повідомити Замовника щонайменше за 24 (двадцять чотири) години до призначеного часу Консультації. У цьому випадку авансовий платіж Замовника зараховується як авансовий платіж за наступну Консультацію для Замовника.

7. Обробка персональних даних

7.1. Акцептуючи цей Договір, Замовник надає Виконавцю свою безвідкличну згоду на обробку його персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

7.2. Дані можуть використовуватися для організації та проведення Консультацій, інформування Замовника про послуги та розклад, ділового та бухгалтерського обліку.

7.3. Виконавець зобов'язується забезпечити конфіденційність персональних даних та не передавати їх без законних підстав.

8. Авторські та суміжні права

8.1. Всі авторські та суміжні права на матеріали, інформацію, відео-курси, текстові, графічні зображення, тощо, створенні та надані Замовнику на консультаціях, лекціях, тренінгах, конференціях належать Виконавцю. Замовник має право використовувати їх лише в особистих цілях.
Замовник не має права без письмової згоди Виконавця передавати доступ до отриманих матеріалів третім особам, публікувати, публічно відтворювати будь-яким способом та в будь-якій формі, повторювати, копіювати, а також використовувати матеріали в комерційних цілях.

8.2. Використання Замовником отриманих інформації та матеріалів (аудіо-, відеозаписів тощо) допускається тільки в особистих цілях та для особистого використання з урахуванням забезпечення збереження даної інформації від несанкціонованого витоку та/або публічного розповсюдження.

9. Відповідальність сторін

9.1. За невиконання та/або неналежне виконання умов цього Договору Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством та цим Договором.

9.2. Виконавець не несе відповідальність за невідповідність наданих послуг очікуванням Замовника за його суб'єктивною оцінкою. Сторони розуміють і визнають, що невідповідність результату, що очікував та бажав отримати Замовник при зверненні, саме по собі не є фактом надання такої послуги неналежної якості.

9.3. Виконавець не несе відповідальності, у випадку, якщо Замовник не зміг скористатись послугами з причин, що не залежать від Виконавця (відсутність у Замовника відповідного програмного забезпечення, його несправність або наявність інших технічних обмежень, відсутність чи обмеження доступу до мережі Інтернет, пропуски Сеансів з незалежних від Виконавця причин тощо). У такому разі сплачена вартість послуг не повертається.

9.4. Виконавець не відповідає за збиток (прямий або непрямий), понесений Замовником від використання або неможливості використання послуг Виконавця.

9.5. Виконавець не несе відповідальності за достовірність, повноту чи зміст інформації, наданої Замовником під час запису на Сеанс та/або у процесі його проведення.

9.6. Всі суперечки між Сторонами розглядаються шляхом переговорів на засадах врегулювання конфлікту з максимальним врахуванням інтересів Виконавця та Замовника.

9.7. У разі, якщо Сторони не можуть дійти згоди зі спірних питань шляхом переговорів, такі спори підлягають передачі на розгляд суду відповідно до діючого законодавства України.

10. Інші умови

10.1. Сторони звільняються від відповідальності за повне або часткове невиконання своїх зобовʼязань за даним Договором, якщо це стало наслідком обставин непереборної сили, що виникли після набуття чинності даного Договору в результаті подій надзвичайного характеру, які не могли бути передбаченими та які неможливо було запобігти розумними заходами. Зокрема, до цих обставин відносяться військові дії, блокада, ембарго, пожежі, повені, епідемії, землетруси та інші стихійні лиха та події аналогічного характеру.

10.2. Початок надання послуг означає, що Замовник ознайомився з цим договором та погоджується з її умовами.

10.3. Договір може бути змінений Виконавцем. Нова редакція договору вступає в силу з моменту її публікації на веб-сайті: https://demianiuk.co.ua/, після чого всі зміни вважаються доведеними до відома Замовника.

РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ
ФОП Дем'янюк Наталія Василівна

тел. +380507390753
e-mail: talia.demianiuk@gmail.com
IBAN UA673220010000026004350076406
ІПН/ЄДРПОУ 3424611487
Акціонерне товариство УНІВЕРСАЛ БАНК
МФО 322001
ЄДРПОУ Банку 21133352